יום שני, 14 במאי 2018

חגיגת שבועות עם רשת ספייסז Spices

היי כולם,
ביום שבת נחגוג את חג השבועות! אני אישית הכי הכי אוהבת את חג זה מכל החגים כי אני מאד אוהבת מוצרי חלב ולבשל ולאפות כל מיני מטעמים לחג, אבל הפעם אני מראה לכם מנה שיכולה ללוות אותנו כל השנה ואת ילדינו!

פסטה של חברת דלה קוסטה שהיא בעלת צורות מעניינות כמו חיות, תחבורה ועוד. ומה שהכי מגניב שהצורות לא נהרסות לאחר הבישול, כי אתם בטוח מכירים חברות מתחרות כמוני שהצורות נראות נהדרות בשקית ולאחר הבישול הכל נהרס והופך לקווץ, אז עם פסטה זו אני מבטיחה לכם שלא יקרה!

עמית ונועם כל כך נהנו והתחילו להסתכל איזה חיות יש להן בצלחת וזללו את הפסטה בכזו הנאה ואהבו את הטעם! במיוחד מה ששימח אותי שהן ציינו שכל צבעי הפסטה היו ללא הבדל בטעם וככה למעשה הן אכלו מכל הצבעים.. כי אתם יודעים איך זה ילדים אם פתאום הפסטה הירוקה למשל תהיה בצבע אחר, זהו אבוד הצלחת תשאר עם כל החתיכות הירקות ופה בפסטה דלה קוסטה זה לא קרה! הצלחת נותרה ריקה לחלוטין :)

לא כל הילדים אוהבים פסטה עם רוטב עגבניות וגבינה מעל, לכן אם לא אז לא נורא כי הפסטה גם בלי כלום טעימה מאד ושהיא טריה מהאש וחמימה הטעם פשוט מושלם!




הפסטה נראית כך וגם מהאריזה שלה היא משמחת וגורמת לחיוך! שהילדות כבר רצו לטעום. הפסטה גן חיות מעגבניות ותרד, עשויה מחיטת דורום איכותית, ירקות מיובשים ותבלינים איכותיים בתהליך ייצור קלאסי עם תבניות "ברונזה"
(ארד) לקבלת פסטה שמקבעת את כל סוגי הרוטב. הייבוש נעשה בטמפרטורה נמוכה לשמירת הערכים של המרכיבים כולל של הירקות המיובשים.

מעל הפסטה הכנתי רוטב עגבניות נהדר ועם משחת פפריקה שפעם ראשונה שנתקלתי וכל כך התלהבתי וכמובן לסיום פרמזן שישדרג את הטעם! ואם כבר פינוק לקטנות אז איך בלי מזלג וכף לילדים מהמם בצבע אדום עם חיפושית שמעטרת את הסכום :)

את המוצרים תוכלו למצוא ברשת החנויות Spices (ספייסז) תמצאו מגוון רחב של מוצרים ומצרכים להכנת כל דבר שאתם מחפשים, חומרי גלם איכותיים לאפיה ובישול, כלים מקצועיים למטבח הביתי ועוד.


בשביל הכנת הפסטה אנחנו צריכים:

מצרכים:

פסטה חיות
רוטב עגבניות
משחת פפריקה
גבינת פרמזן קשה
ובשביל הפאן - סכום מקסים לילדות


כמו כל פסטה נתחיל עם ההרתחה של מים חמים וברגע שיש בועות נכנס את הפסטה, כמות לפי הצורך. נמתין 5-7 דקות עד שהפסטה מתרככת.


במקביל נכין את הרוטב, לקחתי מספר כפות של הרוטב עבניות, משחת פפריקה, פלפל שחור, מלח - בגלל שזה לילדות אז לא שמתי למשל בצל ושום- אבל כמובן שזה היה משדרג ומעולה אבל יותר מתאים למבוגרים.


וזהו המנה מוכנה!
לקחתי את הפסטה, הנחתי מעל את הרוטב עגבניות ומעל את הפרמזן מגורר במגרדת- והטעם מושלם!



רשת חנויות Spices מונה 8 סניפים בפריסה ארצית מהם סניף אאוטלט בביל"ו וסניף עודפים באשדוד.
כנסו לאתר  spices או בדף הפייסבוק

שיהיה חג שבועות שמח וטעים!
רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה