יום שישי, 20 באוקטובר 2017

חברת שר הגיעה לארץ ואיתה לחם טרי ללא גלוטן

היי כולם מה שלומכם?
מי שמכיר ועוקב יודע שאני חולת צליאק וכל פעם שיש בשורה חדשה בתחום אני מתלהבת, שמחה ונרגשת!
והפעם אני ממש שמחה לשתף אתכם שחברת ליב, נציגת המותג מספר1 בעולם( למעשה היא הזכיינית של המותג בארץ) למוצרים ללא גלוטן "שר" (Schär) בישראל, משיקה בימים אלה לחם טרי ללא גלוטן בארץ שלנו!

מי שיודע שחולי הצליאק מתקשים למצוא אוכל טרי, במיוחד לחמים שיהיה אפשר להחזיק ולאכול ביומיום ללא הקפאה, לחמים לילדים או לסטודנטים שיהיו בתיק כמו כולם ובלי הסתבכויות ולכן הפתרון של "שר" הוא במילה אחת- מעולה!
אם עד לא מזמן כל פעם שמישהו טס לארה"ב בעיקר הייתי מבקשת אספקה, עכשיו לא צריך כי יש מגוון רחב של מוצרי החברה בארץ במחירים ממש בסדר לעומת מה שנמכר לנו כאן בארץ.

אני חולת צליאק כבר כל כך הרבה שנים ותמיד מתקשה לקחת איתי כריך לכל מקום, כי תמיד צריכה שיהיה כצנים או טוסט אחרת אי אפשר לאכול כי הלחם הופך להיות אבן וגם בטוסט זה לא מחזיק להרבה זמן. לכן באמת אני כל כך נרגשת בעקבות המהפך הזה ושהכנתי מהלחם כריך כל המשפחה הצטרפה וטעמה וכולם אהבו, שהם לא חולי צליאק. 


סוגי הלחם שנוכל למצוא בארץ:
פאן בלנקו - לחם לבן טרי, טעים ובעל מרקם רך, מעושר בסיבים תזונתיים המורכב מדוחן, קינואה ואורז. ערכו התזונתי של הלחם גבוה, והוא אינו מכיל חומרים משמרים מלאכותיים. 


רוסטיקו - לחם טרי מועשר בדגנים, רך ואוורירי, עם קרסט פריך. בתוספת זרעים וגרעינים. הלחם מתאים במיוחד לכריכים ולטוסטים. אני מאד אהבתי את הרוסטיקו יותר מהפאן בלנקו. שניהם טעימים אבל אם משווים ואומרים לי לבחור מה טעים יותר אז לדעתי הרוסטיקו :)


שני סוגי הלחמים מכילים סיבים תזונתיים, ובעלי תוקף של כשלושה חודשים.

על-מנת לאפשר לצרכן הללא גלוטן ליהנות מהמרקם המיוחד של לחם טרי, פיתחו מעבדות שר (Schär) טכנולוגית אריזה ייחודית, הרשומה כפטנט, ושומרת על טריות הלחם למשך כשבוע ימים מרגע פתיחתה.
החומרים של הלחמים לעומת מתחרים בשוק בריאים וטובים, מעושרים בסידן. הדבר היחיד שהפריע לי זאת כמות הנתרן שאשמח מאד ששר יעבדו על שיפור נושא זה :)

הלחמים ישווקו ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות באריזות של 200-225 גרם ובמחיר לצרכן של כ- 13.90 ₪.

שר , חברה המובילה את השוק העולמי מאז 1981, בקטגורית המזון ללא גלוטן, ובעלת נוכחות חזקה בשווק האירופאי ובארה"ב. החברה מייצרת למעלה מ-120 מוצרים ללא גלוטן בקטגוריות שונות.

חברת ליב, הנה שחקן מוביל בתחום המזון האורגני הטבעי והטבעוני ובשנה האחרונה גם בתחום "ללא גלוטן". החברה שמה דגש על מתן מענה איכותי לצרכנים הנמנעים מגלוטן לרבות חולי הצליאק, קהלים טבעוניים, רגישים ללקטוז ועוד. כבר 20 שנה מחדשת החברה את מדפי המזון במוצרים החדשניים ביותר בקטגוריות השונות, שפותחו הן במותגי העל באירופה, כמו משקאות הצמחיים של איזולה ביו האיטלקית ועכשיו גם ד"ר שר, והן תחת יצרנים ישראליים. התחייבות החברה כלפי צרכניה היא להמשיך לאתר ולאפשר ליהנות ממגוון מוצרים רחב ככל האפשר, שמאופיינים בבריאות, באיכות גבוהה ובטעם משובח.
שיהיה בתאבון! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה