יום שבת, 2 בספטמבר 2017

שניצל תירס של טבעול עם סדרת "המון חלבון"

לפני מספר ימים בבית חיכתה לנו הפתעה
שניצל טבעול שהושק בסדרה חדשה
שניצל תירס עם 50% יותר חלבון
ואותנו זה שימח המון!
נועם ביקשה לאכול,
וכארוחה בריאה הוגש לה הטבעול 
ועם ירקות חתוכים
בשביל ארוחת מלכים
כשראתה את השניצל שמחה
ומיד עם פו לקרר החלה
נתנה ביס ועוד ביס
עד שעמית אחותה הגדולה
ראתה והצטרפה לחגיגה!
השניצל טעים לילדים ולמבוגרים
והכי חשוב עם הרבה חלבונים

היום אני עם חדשות נפלאות! בימים אלה שהתחילו הלימודים הרבה פעמים צריך אוכל מהיר וזמין. אם אנחנו כהורים לא נמצאים בבית והילד חוזר לבד מהבית ספר ורעב או שאנחנו צריכים למצוא פתרון מהיר לארוחה בריאה כי אנחנו עמוסים במטלות ולא קל לבשל כל יום ארוחה טרייה. לכן ההפתעה שהגיעה היתה משמחת במיוחד, שקית טבעול- שניצל תירס עם הרבה יותר חלבון! 

השניצלים הוכנסו לתנור במהירות
 ותוך רבע שעה בערך היו מוכנים
נועם התיישבה והתחילה בארוחה, כביס ראשון אכלה מלפפון כי השניצל היה קצת חם :)
לכן החלה בלעשות הרבה פו, לקרר את השניצל בשביל כבר לאכול
ואז שראתה שאנחנו חותכים לה את השניצל, חייכה ובענק מרוב שמחה
והחלה לנשנש את השניצל בתאווה גדולה
ואז עמית הצטרפה לחגיגה וגם מהשניצל זללה

לכן שטבעול השיקו את סדרת "המון חלבון" שמחנו מפני שהטבעול - שניצל תירס שהוא המוכר והידוע כמוצר הדגל יצא עם תוספת של %50 יותר חלבון. המוצר החדש מכיל 10 גרם חלבון ביחידה במקום 6.6 גרם במוצר הקיים. 
תהליך הפיתוח של שניצל תירס עם %50 יותר חלבון ארך כשנתיים והמוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה בקרב בני נוער וילדים. כמו כן, דאגו בטבעול להמשיך לעשות שימוש בחלבון איכותי העשוי משילוב של שלושה חלבונים: חיטה, סויה וביצה. מטרת המהלך היא לאפשר למוצרי טבעול להוות מנה עיקרית שהיא מקור לחלבון בארוחת הצהריים או הערב של כל בני המשפחה. 

עוד בסדרת "המון חלבון" משיקה טבעול "נקניקיות מן הצומח עם המון חלבון" - נקניקיה חדשה עם 12 גרם חלבון במנה של 2 יחידות. הנקניקיות של טבעול, כמו כל מוצרי החברה, אינן מכילות חומרים משמרים ומכילות חלבון איכותי העשוי משילוב של חלבון חיטה, חלבון סויה וחלבון ביצה. סדרת המון חלבון מצטרפת למגוון מוצרי טבעול המכילים כמות גדולה של חלבון ביניהם שווארמה מן הצומח המכילה 32 גרם חלבון במנה, טחון מן הצומח המכיל 21 גרם חלבון במנה והמבורגר מן הצומח המכיל 15 גרם חלבון ביחידה. כמות החלבון במוצרים והעשרתם בברזל וויטמין B12 ממצב אותם כחלופה ראויה למנה עיקרית. 
שיהיה בתאבון עם המון חלבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה