יום חמישי, 25 במאי 2017

חטיפים החדשים bite +

כשאני מגיעה הביתה אחרי יום עבודה עמוס ואין לי כוח לעשות כלום, אני מוצאת את עצמי על הספה מול הטלוויזיה ועם חשק למשהו טעים לנשנש. לרוב חטיף או שוקולד שנכון הם כל כך טעימים אבל הנקיפות מצפון שאני אח"כ מרגישה אחרי שאכלתי על הקלוריות המיותרות מבאסות אותי מאד ולמחרת אני יודעת שאני חייבת ללכת למכון כושר לאימון כושר יותר ארוך בשביל לשרוף את החטא...



אבל ממש בימים אלה יצא חטיף חדש מלוח bite +. בהתחלה שנתקלתי בחטיף אמרתי אוקיי עוד חטיף רגיל ומלוח שבטח משמין וככל הנראה גם לא בריא, אבל שהתחלתי לקרוא את המרכיבים התפלאתי! והתחלתי להבין שכנראה יש כאן חידוש של חטיף שבעצם אני אוכל לאכול ולא להתבאס אח"כ על הקלוריות שבו?

מסתבר שהחטיף עם 3% שומן רק שזה מאד נמוך לעומת מה שיש בשאר החטיפים בשוק, שהם נעים לרוב בין 25%-34% אחוזי שומן שזה הפרש משמעותי!
החטיף לא מטוגן ולכן גם יותר בריא ולא עם שומן רווי רב ומיותר שמאד מזיק לנו לגוף. מי שפחות מכיר אז הסבר קטן שלשומן הרווי יש השלכות בריאותיות מאד קשות! השומן הרווי מצטבר לרוב בדפנות כלי הדם ובכף סותם אותם מה שעם הזמן גורם להתקפי לב, שבץ מוחי או כל מיני דברים שאף אחד מאיתנו לא רוצה חס וחלילה לסבול מהם.

בנוסף לבריאות שחשובה לכולנו במיוחד שהיום כל הזמן מדברים איתנו כמה חשוב לשמור ולהקפיד על הבריאות, לשמור על אורח חיים בריא וטוב שלא יזיק לנו.
גם הדיאטה לוקחת חלק גדול אצלנו וגם אצלי שאני כל הזמן שומרת, מתעמלת ובתהליך ירידה במשקל. לכן הקלוריות הם גם נושא שצריך לשים לב אליו ובשקית אחת של חטיף שזוהי שקית גדולה היא מכילה רק 260 קלוריות לשם ההשוואה לעומת שקית ביסלי קטנה שמכילה בערך 140 קלוריות או תפוצ'יפס שמכיל כמט 300 קלוריות!!! גם בשקית קטנה...

איך בעצם פיתחו חטיף בריא ולא משמין שאלתי את עצמי והתחלתי לחקור :)
קודם כל החטיף עשוי מאורז וחיטה מלאה וזהו יתרון ענק! כמו כן החטיף עם הרבה סיבים תזונתיים שבריאים לנו לגוף ומשפרים חילוף חומרים.
החטיף לא מכיל בכלל כולסטרול, לא מכיל מונסודיום גלוטומנט שכבר שנים אנחנו שומעים להתרחק ממנו, ללא שומן טראנס או כל מיני חומרים משמרים אחרים!
לכן אני חושבת שהחטיף הוא הדור החדש של החטיפים שיהיו בארץ ולאט לאט יכנסו ונראה יותר ויותר מבחר. מפני שהעולם משתנה והיום הצרכנים מחפשים מוצרים בריאים יותר, נכון אנחנו גם כולנו אוהבים חטיפים מלוחים ומתוקים ולא רוצים לוותר עליהם! אבל הדרישה לשפר את הקיים או להמציא מוצרים חדשים שיהיו לנו בריאים יותר ועדיין טעימים ומהנים!

הדור של היום עם טרנדים בריאותיים, טבעוניים, צמחוניים, ללא גלוטן, ללא לקטוז ועוד והחטיף הנ"ל יכול לתת מענה לכל מאותן קבוצות מפני שהוא ללא בוטנים ולא ביצים ולכן לא רק מי שהתחבר לאיזה טרנד יכול ליהנות אלא כמובן גם כל מי שרגיש ואלרגי יכול ליהנות ללא חשש ולהרגיש כמו כולם !


את הbite + אפשר למצוא ב4 טעמים שונים של שמנת ובצל, פלאפל, צ'ילי מתוק ומלח ופלפל שחור. משפחתי ואני אהבנו את הטעם פלאפל הכי הרבה! הוא מזכיר נשכחות ילדות של הביסלי פלאפל שהיה פעם ונעלם עם השנים :) הטעם השני שגרף המלצות וחוסל הוא החטיף בטעם מלח ופלפל שחור, מעודן וממכר שילד אפשר לנשנש גם גבינה וירקות וזה פשוט מושלם!!!
מי שרוצה כבר עכשיו להתחיל לטעום ולהנות, ממליצה לקפוץ לרשת שופרסל שהם מוכרים בבלעדיות אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה