יום שני, 19 בספטמבר 2016

פרלינים לראש השנה עם מותג השוקולד ״לינדט״

היי כולם!!
מה שלומכם?? :)
החגים מתקרבים ואני בכל חג אוהבת להיות יצירתית, מיוחדת ותמיד לחשוב על טוויסט מיוחד באוכל וכמובן בקינוח :)
שכל האורחים יופתעו ויחמיאו! איזה כיף זה נכון? שכולם מפרגנים על מה שעמלנו והכנו ואפילו לפעמים ממש לא צריך להתאמץ!! אלא רק צריך שהמאכל יהיה יפה! ממש כמו בקינוח שאני מציעה לכם להכין.. עוד קצת למטה ואתם תראו :)
בשביל שארוחת החג תהיה מעניינת וייחודית צריך לבצע חשיבה מראש, מסודרת ולהפעיל את כל התאים האפורים
ולרתום אותם למשימה...

מי שמכיר אותי יודע שאני מכורת מתוקים, עד כדי כך שהרבה פעמים אני אוותר במהלך הארוחה על האוכל והמנות העיקריות ואשאיר מקום נכבד ואהוב בשביל הקינוח הטעים. אני מאמינה שכל מכורי המתוק יודעים על מה אני מדברת ומזדהים איתי... לכן החלטתי לשתף אתכם באחד מהקינוחים שיופיעו אצלי בשולחן החג :) 




מותג השוקולד השוויצרי ״לינדט״ השיק ממש לאחורנה את - לינדט אקסלנס רימונים מה שמתאים בדיוק לראש השנה
ולכן החלטתי להשתמש בו בהכנת הקינוח :) 

השוקולד של החברה ידוע מאד, וותיק ואין לו מתחרים בשוק! משאני מכירה את עצמי תמיד בבית היינו קונים את שוקולד זה בחנויות מובחרות ובבוטיקים של שוקולד, אך היום הנגישות גבוהה יותר ולכן כל אחד יכול למצוא!
הטעם והאיכות של השוקולד מורגשים בל חפיסה ולכן בכל שימוש בשוקולד שלהם אני אף פעם לא מאכזבת! בכל מתכון, או אפילו בשקט בהסתר בלי שאף אחד שם לב אני אוכלת כמה קוביות :)
לכן גם כאן לפני תחילת ההכנה של הפרלינים כמובן שלקחתי קוביה של השוקולד לטעימה, כי את טעם חדש זה עדיין לא יצא לי לטעום והוא פשוט מצוין!! השוקולד מריר אבל לא מריר מדי אם אתם מכירים את השוקולד של החברה, הוא מאד טעים והמרירות תמיד מושלמת! יחד עם השילוב של הרימן שקצת חמצמץ והמרירות העדינה של השוקולד הובילו לטעם מאד מעניין לחך שאהבתי שאהבתי מאד ואני חושבת שכל מי שאוהב רימונים יתלהב גם משוקולד זה.   



אז שנתחיל להכין את הפרלינים ?!

אני הכנתי פרלינים מגוונים , חלק רק עם שוקולד מריר (והרימון) , או חלק משולבים עם שוקולד לבן.
כמובן לבחירתכם לפי מה שאתם אוהבים :) 

מוצרים: 
חבילת שוקולד לינדט עם רימונים
חבילת שוקולד לבן
חלב 3%
שמנת מתוקה 38%
תבנית סיליקון עם צורות לבחירתכם

אופן ההכנה: 
לוקחים את השוקולד המריר ומניחים בסיר בשיטת הבן- מארי 
במהלך ההמסה, מוסיפים חצי ממכל שמנת המתוקה ומערבבים
אפשר גם טיפה להוסיף חלב, אני אוהבת :) אבל לא חייב
ברגע שהשוקולד הומס לחלוטין שופכים אותו לתוך תבנית הסיליקון 
מניחים במקפיא ללילה 

למחרת אותו תהליך עם השוקולד הלבן, ההמסה, השמנת והחלב 
ומקפיאים ללילה

יום למחרת שהכל קפוא ומוכן מוציאים את הפרלינים ופשוט מתענגים על היופי והטעם!!!
מתכון קליל, מקסים ופתיח נפלא לקינוח ראשוני בחג , בסופ״ש או בכל הזדמנות לפינוק :) 




כמו כן שמכינים את הפרלינים צריך לזכור להכין זאת משוקולד איכותי וטעים, לכן יש לחברה סדרה מגוונת ואפשר לבחור לפי האהבה שלנו והטעם הדומיננטי שנרצה:  בסדרה יש מוצקי קקאו של 90% 85% 70% או כמובן גם טעמים אחרים של תפוז (שדרך אגב טעמתי והוא גם מצוין!) או 2 טעמים שאני לא טעמתי בנתיים של צ׳ילי, מלח ים ועוד! 

***מוצרי לינדט מיובאים ומשווקים בישראל ע״י חברת ״סידס רק הטוב ביותר״. 

מחיר לצרכן של טבלת שוקולד: 15 שקלים

שיהיה חג שמח וטעים!!! 
שנה טובה ומתוקה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה